понедельник, 9 ноября 2015 г.

Обласний форум
«Інноваційно-освітній простір навчальних закладів: науково-практичні досягнення»
29 жовтня 2015р.


В рамках обласного форуму «Інноваційно-освітній простір навчальних закладів: науково-практичні досягнення» зусиллями викладачів та методистів кафедри природничо-наукових дисциплін  і методики їх викладання було проведено засідання студії-інновацій за проблемою «Інформаційні технології у навчально-виховному процесі закладів освіти». Метою роботи вказаної студії стало обговорення питань інформатизації освітнього процесу та презентація передового педагогічного досвіду з проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у школах Луганської області. 


До участі у роботі студії були запрошені керівники районних (міських) методичних об’єднань учителів інформатики, методисти з інформатики методичних кабінетів (центрів), керівники експериментальних навчальних закладів Луганської області, учасники Сьомого Міжнародного форуму «Інноватика в сучасній освіті – 2015».
У ході роботи студії заслухали доповідь Буряк Олени Олександрівни, завідувача кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання, кандидата педагогічних наук, з проблеми «Інформаційно-комунікаційні технології як засіб створення єдиного інформаційного освітнього середовища навчального закладу». Також було надано можливість продемонструвати досвід роботи щодо застосування інформаційних технологій у освітній діяльності навчального закладу представникам Лисичанської багатопрофільної гімназії (лауреату першого ступеня Сьомого Міжнародного форуму «Інноватика в сучасній освіті – 2015» у номінації «Інновації у створенні та функціонуванні інформаційно-освітнього середовища навчального закладу»)  та Лисичанської спеціалізованої школи № 8 (експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського рівня).
Наприкінці зустрічі методистом кафедри природничо-наукових дисциплін і методики їх викладання Удовенко Наталією Іванівною було проведено майстер-клас з  освоєнням нової інтернет-технології «Створення інтелектуальних карт», які застосовуються в багатьох сферах нашого життя і в перспективі допоможуть оптимізувати організацію навчально-виховного процесу в загально-освітніх навчальних закладах. Навички роботи з програмними засобами Freemind і Mindomo, які отримали учасники майстер-класу, дозволять їм розробити й розмістити необхідний навчальний матеріал в Інтернеті для організації як класно-урочного, так і дистанційного навчання.


Тож, у ході роботи студії учасники отримали як теоретичні знання щодо ефективності застосування ІКТ у навчально-виховному процесі, так і практичні навички з використання інноваційної інтернет-технології.

Комментариев нет:

Отправить комментарий